Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Mechanika>Gamybinės praktikos ataskaita: prekiniai vagonai
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Gamybinės praktikos ataskaita: prekiniai vagonai

  
 
 
12345678910111213
Aprašymas

Įvadas. Vagonų parko struktūra ir charakteristika. Prekinio vagono depinio remonto technologija. Vagonų priežiūros ir einamojo remonto techninės priemonės. Prekinių vagonų parametrai. Naudojamos medžiagos ir leistinieji įtempimai. Diagnostikos priemonės vagonų gedimams nustatyti.

Ištrauka

Lietuva – tranzito šalis, todėl jos transporto sistema turi funkcionuoti patikimai. Transportas yra tarp trijų vyriausybės prioritetinėmis paskelbtų veiklos krypčių. Šaliai reikalingi specialistai, susipažinę su šiuolaikinėmis transporto priemonių konstrukcijomis, jų naudojimo pagrindais, modernizavimo ir darbingumo palaikymo kryptimis.
Geležinkelis – viena iš pagrindinių transporto sričių. Jam patikimai eksploatuoti rengiami mechanikai, kurie rūpinsis tinkamu riedmenų parko naudojimu ir remontu. Tai ypač aktuali darbo sritis, nes turimus geležinkelių riedmenis būtina iš esmės atnaujinti, juos rekonstruoti, pritaikant didesniems judėjimo greičiams ( iki 160km/h ir daugiau). Be to netolimoje ateityje per Lietuvą bus nutiestas europinės vėžės pločio (1435mm) geležinkelis, sujungsiantis Baltijos šalis su Vakarų Europa, o tai susiję su riedmenų remonto bazės plėtimu ir tobulinimu.

Vagonų parko struktūra ir charakteristika

Vagonu vadinamas geležinkelio riedmenų vienetas keleiviams ir kroviniams vežti. Didelę reikšmę turi vagonų konstrukcijų racionalumas ir jų rechniniai ekonominiai rodikliai, nuo kurių priklauso keleivių pervežimo patogumas, kelio vežamasis pajėgumas, galimybė plačiai diegti kompleksinę mechanizaciją ir automatizaciją gaminant ir remontuojant vagonus, taip pat jų eksploatacija (traukinių formavimas, krovimo operacijos ir pan.), kapitalinių idėjimų dydžiai ir kt.
Šiuolaikiniai vagonai esti įvairių tipų ir konstrukcijų, nes turi tenkinti labai įvairius reikalavimus. Jie turi būti universalūs, patogūs keleiviams, išlaikyti greitai gendančių krovinių vertingas savybes, neleisti pažeisti birių krovinių, apsaugoti kai kuriuos krovinius nuo kritulių. Be to turi būti maksimaliai išnaudojama jų keliamoji galia.
Dėl tų pačių priežasčių vagonų konstrukcijos būna labai sudėtingos: jie turi automatinius stabdžius, automatines sankabas, šiluminės izoliacijos įrenginius, važiuokles, užtikrinančias eismą dideliu greičiu, reikiamą važiuosenos sklandumą, mažą pasipriešinimą ir pan.
Šiuolaikiniai traukos būdai leidžia formuoti sunkiuosius krovininius traukinius, kurie gali išvystyti didelius greičius ir nesustodami važiuoti dideliais atstumais. Todėl vagonas turi būti sukonstruotas taip, kad būtų patikimas ir patvarus, kad per trumpą laiką būtų galima patikrinti jo būklę, taip pat atlikti apžiūrą stotyse, esant blogoms sąlygoms. Kad eismas būtų saugus, vagonai ir įrengimai turi būti tinkamai prižiūrimi. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-09-26
DalykasMechanikos praktikos ataskaita
KategorijaMechanika
TipasPraktikos ataskaitos
Apimtis11 puslapių 
Literatūros šaltiniai5
Dydis30.38 KB
AutoriusTomas
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2006 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasDoc. Gintautas Bureika
Švietimo institucijaVilniaus Gedimino Technikos Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Gamybines praktikos ataskaita [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Praktikos ataskaitos
  • 11 puslapių 
  • Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas / 2 Klasė/kursas
  • Doc. Gintautas Bureika
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą