Šperos.lt > Mechanika > Dyzelinio variklio aukšto slėgio degalų siurblio sukimosi dažnio charakteristika ir purkštuvų bandymas

Dyzelinio variklio aukšto slėgio degalų siurblio sukimosi dažnio charakteristika ir purkštuvų bandymas

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.5
  (
1
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Darbo tikslas. Susipažinti su aukšto slėgio degalų siurblių bandymo ir reguliavimo stendo SATA-1 konstrukcija ir veikimo principu. Išbandyti dyzelio aukšto slėgio degalų siurblį, gauti duomenų jo sukimosi dažnio charakteristikai nubraižyti. Susipažinti su purkštuvų bandymo ir reguliavimo stendo KP – 1609 konstrukcija ir veikimo principu. Išnagrinėti bandomų purkštuvų konstrukciją ir išmatuoti purškimo kampą. Užduotis. Išnagrinėti stendo SATA-1 konstrukciją, nubraižyti variatoriaus (13.2 pav.) ir aukšto slėgio degalų siurblio maitinimo schemas (13.3 pav.). Išbandyti aukšto slėgio degalų siurblį keičiant sukimosi dažnį esant bent dviems skirtingai fiksuotoms krumpliastiebio padėtims. Susipažinti su purkštuvų bandymų stendo KP-1609 konstrukcija ir aprašyti veikimo principą. Išardyti ir surinkti purkštuvą. Patikrinti nt stendo surinkto purkštuvo veikimą, sureguliuoti išpurškimo slėgį MPa, išmatuoti išpurškimo kampą. Darbo sauga. Pirma dalis: darbo eiga. Antra dalis: darbo eiga. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Laboratoriniai darbai
Kategorija:
Apimtis:

4 psl.

Lygis:

3 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 37.17 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą