Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Mechanika>Tepimo sistema
   
   
   
-1
naudingas +5 / nenaudingas -6

Tepimo sistema

Aprašymas

Santrauka. Įvadas. Tepimo sistema. Variklio tepimo sistemų tipai Tepimo sistemos įrengimas ir veikimas. Alyvos siurbliai. Tepimo sistemos kanalai. Alyvos filtrai. Tepimo sistemų vožtuvai. Alyvos aušintuvai. Kontrolės įtaisai. Karterio vėdinimas. Variklio tepimo sistemos techninės būklės vertinimas. Tepimo sistemos priežiūra. Tepimo sistemos remontas. Alyvos siurblių surinkimas ir bandymas. Alyvos filtrų remontas. Išvados ir siūlymai. Literatūros ir šaltinių sąrašas. Inžinerijos katedros, Automobilių ir traktorių techninio eksploatavimo programa.

Ištrauka

Darbe sprendžiama problema – netinkamai prižiūrint tepimo sistemą bei jos dalis automobilio variklis nebus tinkamas optimaliam eksploatavimui.
Ši tema aktuali tuo, kad varikliuose nuolatos privalo vykti tepimo procesas. Tepimo sistema privalo: gerai tepti ir apsaugoti nuo dilimo ir korozijos variklio detales; aušinti variklio detales; nekenkti variklio darbui;
Darbo objektas – tepimo sistema.
Šio darbo metodika yra mokslinės literatūros ir kitų informacijos šaltinių analizė.
Darbo rezultatai:
Tepimo sistema privalo būti tvarkinga, nes tiesiogiai įtakoja variklio darbą – esant netvarkingai tepimo sistemai ir prastai tepant varikliui padaroma didelė žala, kurios taisymas kainuoja dideles sumas pinigų, todėl profilaktiškai, ypač prieš žiemą, reikėtų visiems pasitikrinti tepimo sistemą, patikrinti alyvos lygį, pasikeisti alyvą.
Variklis yra sudėtingas įrenginys, kurį sudaro daug sąveikaujančių dalių. Bet kokio judėjimo sudėtinė dalis yra trintis.

Pasipriešinimas, kylantis kliūvant už besitrinančių dalių nelygumų, vadinamas trintimi. Trintis gali būti sausoji, skysčio, pussausė ir ribinė. Jeigu sąveikaujančios dalys netepamos, trintis vadinama sausąją. Kai judančias dalis skiria alyvos plėvelė, trintis vadinama skysčio trintimi. Ribinė trintis būna, kai apkrovą priima labai plona molekulinė alyvos plėvelė. Kai plėvelė tarp besitrinančių paviršių suardomoa, trintis vadinama pussause. Tada taro atskirų paviršių gali būti skysčio, ribinė ir sausoji trintis.
Skysčio trintis atsiranda, kai tarp besitrinančių dalių susidaro alyvos sluoksnis. Viena detalė sukdamasi kitos atžvilgiu (velenas slydimo guolyje), velka paskui save koncentrinius alyvos sluoksnius.
Alyvos sluoksnis, besiliečiantis su kakliuko paviršiumi, juda dideliu greičiu. Labiua nutolę nuo kakliuko paviršiaus alyvos sluoksniai juda vidinės alyvos trinties jėgų veikiami. Įvorės paviršiuje alyva nejuda. Tekėdama į siaurėjantį tarpelį, ji stengiasi iš jo ištekėti. Alyvos ištekėjimui priešinasi jos trinties jėgos. Mažėjant tarpeliui tarp dalių, reikia didesnio slėgio alyvai išstumti. Didžiausias slėgis yra mažiausio tarpelio zonoje. Kai į tarpelį tiekiamos alyvos kiekis susilygina su iš tarpelio išstumtosios alyvos kokie, susidaro slėgio pusiausvyra, ir alyva kelia kakliuką, neleisdama jam susiliesti su įvore. Alyvos plėvelės sluoksnio storis priklauso nuo apkrovos ir besitrinančių paviršių tarpusavio judėjimo greičio. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2012-05-27
DalykasMechanikos kursinis darbas
KategorijaMechanika
TipasKursiniai darbai
Apimtis24 puslapiai 
Literatūros šaltiniai6
Dydis4.58 MB
AutoriusMartynas
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2011 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasValatka
Švietimo institucijaMarijampolės kolegija
FakultetasVerslo ir technologijų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word 2007 tepimo sistemos [speros.lt].docx
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 24 puslapiai 
  • Marijampolės kolegija / 2 Klasė/kursas
  • Valatka
  • 2011 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+5
-6
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą