Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Mechanika>Įrangos projektavimas: Įtaiso detalės 4 skylių 4.5 mm skersmens gręžimo projektavimas
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Įrangos projektavimas: Įtaiso detalės 4 skylių 4.5 mm skersmens gręžimo projektavimas

  
 
 
1234567891011121314151617
Aprašymas

Įvadas. Literatūros ir informacijos šaltinių apžvalga. Darbo metodika. Technologinė dalis. Detalės darbo brėžinio analizė. Staklių modelio, pjovimo įrankio ir pagalbinio įrankio parinkimas. Bazavimo schemos parinkimas, operacinio eskizo braižymas ir operacinių matmenų bazavimo paklaidos nustatymas. Konstruktorinė dalis. Tvirtinimo jėgos nustatymas. Kreipiančiųjų elementų projektavimas ir pasirinkimas. Įtaiso veikimo principo aprašymas. Įtaiso savikainos skaičiavimas. Išvados.

Ištrauka

Šio to darbo tikslas yra pademostruoti įgytas žinias studiju metu. Naudojantis įgytomis žiniomis turime atlikti kursini darbą.Kursinio darbo užduotys suprojektuoti keturių skylių, kurių skersmes 4.5 mm gręžimo operacija korpusiniai detalei "dangteliui". Kad atlikčiau kursinio darbo užduotį, reikėjo suprojektuoti konduktorinę plokštę, iš žinyno pasirinkti įvorę. Paskaičiuoti tvirtinimo ir pjovimo jėgas. Nubraižyti bazavimo schemas, paskaičiuoti įtaiso savikainą.

Mašinų prietaisų ir kitų gaminių metalinės detalės gaminamos, liejant išlydytą metalą į formas, apdirbant spaudimo būdu (valcuojant, kalant, štampuojant) bei apdirbant pjovimo būdu. Pjaunamas metalas gniuždomas, tempiamas, vyksta šlytis, susidaro didelė trintis, išsiskiria daug šilumos. Pjovimo procesas vyksta pagal tam tikrus dėsnius. Juos reikia ištirti, kad šį procesą būtų galimą padaryti našesnį ir ekonomiškesnį.
Staklių ir įrankių pramonė išleidžia labai našias įvairios technologinės paskirties stakles, tobulesnių konstrukcijų pjovimo įrankius, kuriais galima našiau ir sparčiau dirbti. Todėl gaminant detales reikia ruošinius tvirtinti specialiuose įtaisuose kuriais: 1. užtikrinama teisinga ruošinio padėtis staklėse pjovimo įrankio atžvilgiu nenaudojant žymėjimo ar ruošinio padėties tikrinimo . 2. padidėja apdirbimo našumas, stabiliai pasiekiant aukštą apdirbimo tikslumą: nenaudojant ilgai užtrunkančios žymėjimo operacijos, sutrumpėja pagalbinis laikas ruošinio pastatymui ir nuėmimui, vienu metu galima apdirbti kelius ruošinius, ruošinį galima apdirbti keliais įrankiais vienu metu, mašininį laiką galima panaudoti apdirbtos detalės keitimu nauju ruošiniu, padidėja technologinės sistemos standumas, todėl galima dirbti apdirbimo režimus. 3. išsiplečia staklių technologinės galimybės. 4. Padidėja darbų sauga. 5. Pagerinamos darbo sąlygos ir stakles gali aptarnauti žemesnės klasifikacijos darbininkas. 6. Sumažėja produkcijos gamybos savikaina. 7. Technologiniame procese galime panaudoti ir senesnių modelių stakles. 8. Universalios staklės gali būti lengvai automatizuojamos.

1. 1. Darbo tikslas ir uždavinai:
Šio darbo tikslas suprojektuoti įtaisą, kuris yra reikalingas mano detalei "dangtelyje"
išgręžti 4 skyles kurių skersmuo 4.5 .
Išanalizuoti visą detalės brėžinį, parinkti geriausią būdą apdirbti detalę. Suprojektuoti įtaisą, konduktorine plokštę.

1.2. Siekiamų pademonstruoti profesinių kompentecijų sąrašas:
Gamybos proceso projektavimas: įvertinti gaminio savybes; naudoti techninės informacijos šaltinius; parengti gaminių gamybos technologijas
Įrenginių techninė priežiūra: eksplotuoti technologijos įrenginius; kontroliuoti technologijos įrenginių techninius parametrus. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2011-12-07
DalykasMechanikos kursinis darbas
KategorijaMechanika
TipasKursiniai darbai
Apimtis11 puslapių 
Literatūros šaltiniai6
Dydis1.13 MB
AutoriusVilmantas
Viso autoriaus darbų3 darbai
Metai2011 m
Klasė/kursas4
Mokytojas/DėstytojasR. Senulienė
Švietimo institucijaVilniaus technologijų ir dizaino kolegija
FakultetasTechnikos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Irangos projektavimas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 11 puslapių 
  • Vilniaus technologijų ir dizaino kolegija / 4 Klasė/kursas
  • R. Senulienė
  • 2011 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą