Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Mechanika>Reguliuojamoji atrama
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Reguliuojamoji atrama

  
 
 
123456789
Aprašymas

Įvadas. Darbo uždavinys – išpildyti konstruktoriui keliamus uždavinius ir suprojektuoti sraigtinį aukštikeltį, kuris naudojamas, remontuojant automobilius arba šiek tiek pakelti automobilio kuriai nors pusei, pavyzdžiui, keičiant ratus. Įtaiso paskirtis ir poreikio pagrindimas, analogų analizė. Konstruojamojo įtaiso funkcinė schema. Įtaiso išvystomų jėgų skaičiavimas. Apkrautų detalių stiprio skaičiavimas. Detalių medžiagos, standartai bei terminis apdorojimas. Detalių technologiškumas. suleidimų analizė. Įtaiso veikimo principas, surinkimo technologija ir eksploatavimo sąlygos. Išvados. Priedai (.dwg bylos: Atramos kotas, Antgalis, Reguliuojamoji atrama).

Ištrauka

Konstruktoriaus, kuriančio naują gaminį, pagrindiniai uždaviniai:
1. parinkti technologiškus ruošinius ir medžiagas;
2. užtikrinti darbo saugą;
3. siekti patogumo, estetiškumo, ergonomiškumo;
4. konstruoti gaminį, kurio paprasta eksploatacija bei priežiūra;
5. įvertinti deformacijas, veikiant apkrovoms bei temperatūrai;
6. projektuoti technologišką detalių konstrukcinę formą;
7. užtikrinti konstrukcinės sandaros technologiškumą;
8. konstrukcijoje naudoti standartines ir vienodas detales bei dalis;
9. įvertinti korozijos reiškinius bei poveikį gaminiui.
Konstrukciniai sprendimai turi didelę įtaką gamybos išlaidoms, trukmei ir kokybei. Konstruktoriaus uždavinys – parinkti tokius sprendimus, kad reikiamos kokybės gaminį būtų galima pagaminti mažiausiomis išlaidomis ir trumpiausiu laiku. Reikia vadovautis ir paprastumo taisykle. Kuo paprastesnė gaminio konstrukcija, tuo jis ekonomiškesnis.
Šio kursinio darbo uždavinys – išpildyti konstruktoriui keliamus uždavinius ir suprojektuoti sraigtinį aukštikeltį, kuris naudojamas, remontuojant automobilius arba šiek tiek pakelti automobilio kuriai nors pusei, pavyzdžiui, keičiant ratus.
Motyvacija. Pastaruoju metu Lietuvos Respublikoje labai išaugo automobilių skaičius, tiek krovininių, tiek lengvųjų. Jų remonto bei techninio aptarnavimo apimtys smarkiai išaugo. Atsirado daug ir remonto įmonių, kurioms reikalingi įvairūs įrenginiai, kad jos galėtų sėkmingai atlikti automobilių aptarnavimo ir remonto darbus. Aukšto techninio lygio įrenginiai dažniausiai yra importiniai ir ganėtinai brangūs, todėl įsikūrusioms įmonėms tenka spręsti, kaip pačioms pasigaminti ir sukonstruoti nors ir žemesnio lygio, bet pigesnę ir saugią įrangą ir mechanizmus. Šio kursinio darbo tikslas – sukonstruoti reguliuojamo aukščio atramą.
Darbo metodai:
• analogiškų įtaisų analizė ir racionaliausios konstrukcijos parinkimas, pasinaudojant tinkamais literatūros šaltiniais;
• praktinių pastebėjimų taikymas;
• pokalbis bei konsultacijos su automobilių remonto bei techninio eksploatavimo organizacijų specialistais. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2010-04-14
DalykasMechanikos kursinis darbas
KategorijaMechanika
TipasKursiniai darbai
Apimtis7 puslapiai 
Literatūros šaltiniai5
Dydis253.65 KB
Autoriustaikamandaryt
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2010 m
Klasė/kursas4
Mokytojas/DėstytojasP. Mieliauskienė
Švietimo institucijaAlytaus kolegija
FakultetasTechnologijų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Reguliuojamoji atrama [speros.lt].doc
 Reguliuoj Atrama [speros.lt].dwg
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 7 puslapiai 
  • Alytaus kolegija / 4 Klasė/kursas
  • P. Mieliauskienė
  • 2010 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą