Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Mechanika>Hidraulinės ir pneumatinės pavaros (7)
   
   
   
-2
naudingas 0 / nenaudingas -2

Hidraulinės ir pneumatinės pavaros (7)

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627
Aprašymas

Įvadas. Bendroji dalis. Teleskopinio hidraulinio cilindro hidraulinis skaičiavimas. Pradiniai duomenys skaičiavimui. Hidraulinio cilindro skersmens skaičiavimas. Stūmoklio koto skersmens skaičiavimas. Darbo kameros slėgis. Hidraulinio cilindro skersmens parinkimas. Darbo kameros slėgis. Hidraulinio cilindro sienelės storis skaičiavimas. Hidraulinio cilindro korpuso sienelės storio skaičiavimas. Siurblio parinkimas. Krumpliaratinis siurblys. Teleskopinio hidraulinio cilindro judėjimo greičių, veikimo laiko ir kiaurimių skersmenų skaičiavimas. Stūmoklio judėjimo laikas. Hidraulinio cilindro judėjimo greitis. Hidraulinio cilindro judėjimo laikas. Hidraulinio cilindro kiaurymių skersmenys. Tūrinės hidraulinės pavaros principinės schemos sudarymas. Darbo skysčio parinkimas. Vamzdyno hidraulinis skaičiavimas. Vamzdžių vidiniai skersmenys. Faktiniai tepalo srautų greičiai. Tepalo tėkmės rėžimas. Hidraulinės trinties koeficientas (Darsi koeficientas). Slėgio hidraulinės linijos mažiausias vamzdžio sienelės storis. Slėgio nuostoliai hidraulinėse linijose. Hidraulinės pavaros galingumas ir naudingumo koeficientas. Siurblio išvystomas slėgis. Hidraulinio cilindro naudingasis galingumas. Hidraulinės pavaros galingumas. Pavaros galingumas. Grafinė dalis: hidraulinio cilindro tvirtinimo ąsų kiaurymių, arba tvirtinimo ašies galų skersmuo. Atsparuminiai hidraulinio cilindro skaičiavimai. Hidraulinis bakas. Priedai: (Hidraulinio cilindro specifikacija, dwg. brėžiniai: Teleskopinis hidraulinis cilindras, Apsauginis).

Ištrauka

Dėl padidėjusių Tarybiniais laikais žemės kasybos darbų ir statybos darbų kiekio, tapo reikalingi galingi ekskavatoriai, kurių kaušo talpa siekė 7-8 m3 ir didelio keliamumo automobiliai savivarčiai. Dėl tų priežasčių buvo sukurtas AUTOMOBILIS-SAVIVARTIS МАЗ-525, kuris gali pervežti 25 t krovinį.

Dideli gabaritai ir ašies apkrova apriboja jo naudojimą bendros paskirties keliuose, o nedidelis greitis ( pakrauto savivarčio vmax = 30 km/h) neleidžia ekonomiškai dirbti ilguose kelio ruožuose.
Automobilis efektyviai dirba keliuose su tvirta danga, turinčiuose pasvirimo kampą 8-10 %. Draudžiama eksploatuoti bloguose keliuose, neturinčiuose tvirtos dangos.
Teisingai eksploatuojant (atitinkamai jo konstrukcijos specifikai), automobilis užtikrina didelį ekonomiškumą.
Šio kursinio darbo užduotis yra - automobilio-savivarčio MAZ-525 kėlimo mechanizmo su dviem teleskopiniais cilindrais hidropavaros skaičiavimas.

Hidraulinių aparatų komplektas, kurį sudaro viena arba kelios tūrinės hidraulinės mašinos, skirtos mechaninei energijai perduoti ir mechanizmų darbo įrenginiams priversti judėti suslėgtu darbo skysčiu, vadinamas tūrine hidrauline pavara.
Tūrinę pavarą sudaro tūrinis siurblys, tūrinis variklis, valdymo bei pavaros darbo parametrų reguliavimo aparatai, pagalbinė aparatūra ir linijos (vamzdžiai), jungiančios pavaros aparatus. Varantysis variklis su siurbliu sudaro pavaros varančiąją grandį.
Tūrinėje hidraulinėje pavaroje mechaninės jėgos srautas keičiamas į hidraulinės jėgos srautą. Pastarasis varomojoje grandyje vėl keičiamas į mechaninį.
Hidraulinių pavarų panaudojimo sritis yra gana plati.Tai statybos ir kelių mašinose, transportavimo ir žemės ūkio mašinose, valcavimo staklynuose, staklėse, presavimo ir liejimo įrenginiuose, manipuliatoriuose ir kt.
Tūrinių hidraulinių pavarų pranašumai:

1. Maži hidraulinės pavaros ir jos agregatų matmenys bei masė vienam galios vienetui.
2. Hidraulinėmis pavaromis lengvai ir per trumpą laiką galima pakeisti judesio kryptį.
3. Hidraulinių pavarų hidraulinio variklio veleno sūkius galima nuosekliai keisti nesustabdant pavaros.
4. Hidraulinės pavaros lengvai apsaugo mechanizmus nuo perkrovimo apkrovų.
5. Hidraulines pavaras lengva patalpinti bet kokiame mechanizme.
6. Lengvai galima keisti hidraulinių pavarų darbo parametrus

Tūrinių hidraulinių pavarų trūkumai:

1. Ištekant darbo skysčiui pro sistemos nesandarumus, varomosios grandiesjudėjimo greitis mažėja, todėl pavaros elementai turi būti gaminami preciziškai.
2. Kintant darbo skysčio temperatūrai, kinta ir varomosios grandies judėjimo greitis.
3. Darbo skysčiai, pavojingi gaisro atžvilgiu.
4. Energija perduodama palyginti nedideliu atstumu.
5. Hidraulinių pavarų kinematiniai impulsai lėčiau keičiami nei elektrinių
6. Sistemų elektros laidus lengviau montuoti negu vamzdžius.
Jau dabar statybos ir kelių mašinose tūrinių hidraulinių pavarų naudojimo vaidmuo didėja, o ateityje jas vis dar labiau tobulinant jų panaudojimas šiose mašinose ryškiai išaugs. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2009-12-17
DalykasMechanikos kursinis darbas
KategorijaMechanika
TipasKursiniai darbai
Apimtis23 puslapiai 
Literatūros šaltiniai5
Dydis484.66 KB
AutoriusRaimundas
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2009 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasB. Spruogis
Švietimo institucijaVilniaus Gedimino Technikos Universitetas
FakultetasTransporto inžinerijos fakultetas
Failo pavadinimas 1specifikacija voztuvas [speros.lt].dwg
 2Specifikacija cilindr [speros.lt].dwg
Microsoft Word Hidraulines ir pneumatines pavaros (7) [speros.lt].doc
 teleskopinis cilindras [speros.lt].dwg
 voztuvas [speros.lt].dwg
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 23 puslapiai 
  • Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • B. Spruogis
  • 2009 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
-2
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą