Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Mechanika>Adaptyvios kruizo kontrolės sistemos
   
   
   
-5
naudingas +1 / nenaudingas -6

Adaptyvios kruizo kontrolės sistemos

  
 
 
12345678910111213
Aprašymas

Įžanga. Adaptyvios kruizo kontrolės struktūra. Jutikliai. ACC sistemos patobulinimai. Valdymo schema. Išvados.

Ištrauka

Adaptyviosios kruizo kontrolės (ACC) sistemos yra naudojamos prabangiuose automobiliuose, tačiau ateityje jos bus taikomos ir paprastuose automobiliuose. ACC parenka optimalų automobilio greitį priklausomai nuo eismo sąlygų. Automobilio priekyje yra sumontuota radaro sistema, kuri nustato ar priekyje nėra lėčiau judančios transporto priemonės. Jeigu ACC (1pav.) sistema nustato, kad priekyje yra lėčiau judantis objektas, kontrolės sistema pristabdys automobilį ir kontruoliuos atstumą tarp transporto priemonių. Jei ACC nustatys, kad priekyje judanti transporto priemonė nėra ACC sistemos akiratyje, ji pagreitins automobilį iki prieš tai kruizo kontrolės nustatyto greičio. Ši operacija leidžia automobiliui su ACC automatiškai pristabdyti ir automatiškai pagreitėti be vairuotojo įsikišimo.

ACC modulis- pirminė ACC modulio funkcija yra apdoroti radaro informaciją ir nustatyti ar priekyje yra transporto priemonė. Kai ACC sistema yra laiko intervalo režime (tai laiko intervalas tarp ACC automobilio iki priekyje esančios transporto priemonės), ji siunčia informaciją į variklio ir stabdžių kontrolės modulius kontruoliuti situaciją tarp dviejų automobilių.
Variklio valdymo modulis- jo pirminė funkcija yra gauti informaciją iš ACC modulio ir prietaisų skydelio ir remiantis šia informacija kontruoliuoti automobilio greitį.
Stabdžių valdymo modulis- jo funkcija yra nustatyti automobilio greitį kiekviename rate ir jei ACC sistema reikalauja, stabdžių pagalba pristabdyti automobilį. Stabdžių sistema yra hidraulinė kombinuojama su elektronine sistema (gali buti ABS). Jeigu ACC siunčia signalą, kad reikia naudoti stabdžius, ji įjungs stabdžių šviesas, kad įspėtų iš galo važiuojančius vairuotojus.
Prietaisų skydelis- jo funkcija yra įjungti kruizo sistemą ir siųsti informaciją į variklio valdymo ir ACC modulius. Taip pat jis parodo reikalingą informaciją vairuotojui.
CAN- yra standartinis tinklas, kuris panaudoja dvi laidų magistrales informacijai perduoti ir gauti. Kiekvienas tinklo mazgas turi galimybę perduoti nuo 0 iki 8 bitų informacijos žinučių pavidalu. Kiekvienas tinklo mazgas gali perduoti informaciją jeigu magistralė yra laisva. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-03-27
DalykasMechanikos kursinis darbas
KategorijaMechanika
TipasKursiniai darbai
Apimtis11 puslapių 
Literatūros šaltiniai9
Dydis88.36 KB
AutoriusPaulius
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2007 m
Klasė/kursas4
Failo pavadinimasMicrosoft Word Adaptyvios kruizo kontroles sistemos [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+1
-6
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą