Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Mechanika>Mašinų elementai ir mechanizmai
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Mašinų elementai ir mechanizmai

  
 
 
123456789101112131415
Aprašymas

Centrinio skriejiko slankiklio mechanizmo metrinė sintezė. Išėjimo grandies poslinkių diagramos sudarymas. Poslinkių diagramos grafinis diferencijavimas. Elektros variklio parinkimas ir kinematinis skaičiavimas. Reduktoriaus skaičiavimas. Reduktoriaus pagrindinių parametrų suvestinė lentelė. Orientacinis reduktoriaus velenų skaičiavimas. Krumpliaračių konstrukciniai matmenys. Reduktoriaus korpuso ir dangčio elementų matmenys. Grandinės pavaros skaičiavimas. Guolių parinkimas.

Ištrauka

Šiame mechanizme nurodyti išėjimo grandies – slankiklio 3 eiga H bei skriejiko 1 ir švaistiklio 2 ilgių santykis koeficientu λ.
Nustačius r ir l didžius, pasirinktu masteliu, braižomas mechanizmas. Mastelį patariame pasirinkti toki, kad mechanizmas užimtų maždaug A4 formato plotą.

Sakykime, turime skriejiko-slankiklio mechanizmą, braižytą 12-oje padėčių masteliu μL (m/mm).
Skriejikas OA1 pagal laikrodžio rodyklę. Pasisukus jam pusę apskritimo iki padėties OA7, slankiklis B pakyla iš apatinio rimties taško (ART) iki viršutinio rimties taško (VRT), atlikdamas eigą H. Visos tarpinės slankiklio padėtys fiksuotos indeksais prie raidės B.
Dešinėje pusėje pasiruošiame koordinačių sistemą s-φ1. Horizontalioje ašyje atidedamas skriejiko posūkio kampas, kuris padalijamas jo posūkio kampais iki pilno apsisukimo.
Vertikalioje ašyje atidedami slankiklio poslinkiai. Slankiklio Padėtys tiesiog perkeliamos į diagramą. Koordinačių sistema s-φ1 nubraižoma koordinaciniu tinkleliu. Slankiklio poslinkiai perkeliami į diagrama, taškus B pažymint ties jų padėtis atitinkančiais skriejiko OA posūkio kampais. Gauti taškai sujungiami sklandžia kreive lekalais. Gauta diagrama vadinama išėjimo grandies poslinkių diagrama.

Poslinkių diagramos grafinis diferencijavimas:
Turime pasiruošti dar dvi koordinačių sistemas: v* - φ1 ir a* - φ1. Toliau visiems poslinkiu diagramos taškams, atitinkantiems skriejiko posūkio padėtis, braižomos liestinės. Jos lygiagrečiai perkeliamos į v* - φ1 diagramos diferencijavimo polių Pv.
Diferencijavimo polius Pv parenkamas tam tikru atstumu H1 į kairę nuo šios sistemos koordinačių pradžios. Pasirinkti atstumą H1 rekomenduojama taip: pirmiausia į polių perkeliama stačiausia arba nuožulniausia liestinė. Šis taškas turėtų būti kiek galima arčiau diagramos kraštų, nes greičio analogo diagrama gali būti su labai mažomis amplitudėmis, dėl to sumažės jos tikslumas. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-03-17
DalykasMechanikos kursinis darbas
KategorijaMechanika
TipasKursiniai darbai
Apimtis15 puslapių 
Literatūros šaltiniai3
Dydis108.01 KB
AutoriusEdita
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2007 m
Klasė/kursas3
Failo pavadinimasMicrosoft Word Masinu elementai ir mechanizmai [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą