Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Mechanika>Akumuliatorių baterijų modulis hibridiniame automobilyje
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Akumuliatorių baterijų modulis hibridiniame automobilyje

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334353637383940414243444546
Aprašymas

Įvadas. Automobilių su hibridine pavara apžvalga ir privalumai. Energijos balansas. Akumuliatorių apžvalga ir analizė. Akumuliatorinių baterijų, naudojamų hibridiniuose automobiliuose, apžvalga. Nikelio metalo hibrido akumuliatoriai (ni-mh). Nikelio kadmio akumuliatoriai (ni-cd). Ličio jonų akumuliatoriai (li-ion). Švino rūgštinės akumuliatorių baterijos veikimo principas. Akumuliatoriaus elektrinės charakteristikos. Akumuliatorių baterijų eksploatavimas. Akumuliatorių gamybos perspektyvos. Akumuliatorių aušinimas. Hibridinio automobilio akumuliatorių tvirtinimas. Akumuliatorių baterijų tvirtinimo konteineris. Akumuliatorių konteineris. Baterijos aušinimas. Akumuliatorių parinkimas. Minimalios šilumos ir galios skaičiavimas. Laidų skerspjūvio parinkimas. Komponuotės analizė. Akumuliatorių konteinerio projektavimas. Agregato principinė schema. Detalių medžiagų ir sujungimų suleidimų parinkimas. Pagrindinių parametrų nustatymas. Stiprumo skaičiavimai. Varžtų įtempimų skaičiavimas ir parinkimas. Varžto stiebelio kirpimo/glemžimo įtempimai. Sriegių stiprumo skaičiavimas. Konstrukcijos stiprumo patikrinimas. Baigtinių elementų tinklelio sudarymas. Įtempimų analizė. Deformacijų analizė. Atsargos koeficientas. Išvados ir pasiūlymai. Priedai (3). Darbas iliustruotas paveikslėliais.

Ištrauka

Hibridiniai automobiliai atskirai varomi benzininiu ar elektriniu varikliu arba abiem varikliais iškart. Jie pasižymi puikiais techniniais parametrais, tylia ir tolygia eiga, mažomis kuro sąnaudomis ir itin mažais CO2 išmetimo rodikliais važiuojant įvairiais režimais.
Vairuojant hibridinį automobilį nebūtina mokėti taupyti kuro sąnaudų, nes automobilis pats įjungia arba išjungia variklį, o kiekvieną kartą važiuojant ar stabdant tuščiai neeikvojama energijos, nes tuo metu regeneruojama ir taupoma akumuliatorių baterija. Stabdant - elektros variklis dirba generatoriaus rėžimu. Kinetinė energija, kuri paprastuose automobiliuose sueikvojama stabdant, hibridiniame – paverčiama elektros energija, kuri automatiškai krauna akumuliatoriaus bateriją. Tai ypač naudinga važinėjant mieste, ar transporto kamščiuose, kur tenka dažnai stabdyti. Regeneratyvinis stabdymas dar labiau pakelia ir taip jau didelį automobilių su hibridine pavara efektyvumą.
Tiesa, dauguma hibridinių automobilių suprojektuota taip, kad pasibaigus benzinui, važiuoti vien elektros varikliu negalima.
Šiuolaikinių automobilių su hibridine pavara akumuliatoriaus baterijos yra suprojektuotos, kad jų užtektų kol automobilis bus tinkamas eksploatacijai. Jų taip pat nereikia kartas nuo karto pakrauti iš išorinio srovės šaltinio, baterijos pasikrauna regeneratyvinio stabdymo metu arba generatoriaus pagalba naudojant benzininio variklio energiją. Tiesa, didžiosios gamyklos kaip Toyota, Honda, Lexus ir daugelis kitų hibridiniuose automobiliuose nebenaudoja rūgštinių akumuliatorių, dėl jų didelio svorio ir gabaritų. Dažniausiai naudojami Ni–Cd, Na–S, Ni–MH, Li akumuliatoriai. Taip siekiama išgauti daugiau energijos iš mažesnio akumuliatorių paketo. Šiuolaikiniai hibridinių automobilių akumuliatoriai sukuria įtampas didesnes nei 300 V. Tiesa, jie yra brangūs. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-12-28
DalykasMechanikos kursinis darbas
KategorijaMechanika
TipasKursiniai darbai
Apimtis43 puslapiai 
Literatūros šaltiniai10 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis2.21 MB
AutoriusAurimas
Viso autoriaus darbų22 darbai
Metai2003 m
Klasė/kursas4
Failo pavadinimasMicrosoft Word Akumuliatoriu bateriju modulis hibridiniame automobilyje [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą