Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Mechanika>Mokomojo vairuojamojo automobilio įrengimo tyrimas
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Mokomojo vairuojamojo automobilio įrengimo tyrimas

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627282930313233343536373839
Aprašymas

Įvadas. Referatyvinės ir patentinės medžiagos apžvalga ir analizė. Mokomasis automobilis. Sankabos paskirtis, klasifikacija, veikimo principas. Sankabų techninė priežiūra. Stabdžių sistema. Stabdžių paskirtis ir klasifikacija. Stabdžių mechanizmai, jų vertinimo kriterijai ir veikimo principai. Stabdžių lempos daviklis. Patentinės medžiagos apžvalga. Nagrinėjamo objekto aprašymas. Principinės schemos sudarymas. Mokomojo automobilio pedalų veikimo principas. Detalių medžiagų ir sujungimų parinkimas. Sujungimų tolerancijų ir sujungimų skaičiavimas. Numatomos suvirinimo siūlės. Projektuojamo mazgo geometrinio modelio sudarymas. Suvirinimo siūlių stipruminis patikrinimas. Pakabos svirties analizė BEM. Rezultatai. Išvados ir rekomendacijos.

Ištrauka

Šiandieną saugiame eisme dirba psichologai, elgesio specialistai, sociologai, socio–psichologai, kelių inžinieriai, mechanikos inžinieriai, inžinieriai elektrikai, elektronikai, programuotojai, miestų planavimo specialistai, architektai, fizikai, biomechanikai, matematikai, statistikai, teisininkai, policininkai, marketingo specialistai. Prieš 10 – 20 m. saugaus eismo srityje dirbo beveik vien inžinieriai. Avarija buvo suprantama (kai kur ir dabar suprantama), kaip dviejų automobilių susidūrimas arba automobilio ir pėsčiojo susidūrimas, t.y. beveik objektyvus reiškinys, kurio pasekmė – žuvęs arba sužeistas žmogus. Bet pamažu buvo susivokta, kad už viso to reiškinio slypi žmogus su savo mąstymu, įgūdžiais, įpročiais. Buvo suprasta, kad beveik visose avarijose didžiausias vaidmuo tenka būtent žmogui, kad tai jis pasirinko per didelį greitį, neteisingą judėjimo trajektoriją, per vėlai nusprendė stabdyti, ne viską pamatė, ką turėjo pamatyti ir t.t. Supratus žmogaus reikšmę buvo atsigręžta būtent į žmogų, pradėta nuodugniai tyrinėti jo elgseną, mąstyseną, jo sąveiką su automobiliu, su keliu, su kitais eismo dalyviais. Avarija labai glaudžiai susijusi su žmogaus elgesiu. Jei niekas nejuda – nėra jokių avarijų. Kai tik pradedame judėti, kažką pradedame daryti blogai, pradedame daryti klaidas. Šios klaidos gali būti dėl: - fizinės aplinkos defektų (sugriuvęs tiltas, nugriuvęs ant kelio medis ir t.t.); - neadekvataus greičio (važiuojame tokiu greičiu, prie kurio patys nespėjame visko atlikti gerai);
- sumažėjusio dėmesio (dėl apsnūdimo, alkoholio, narkotikų);
- abipusio kontakto tarp eismo dalyvių praradimo: nuo taisyklių pažeidimo ir rizikingo elgesio (pavojingas lenkimas, nėrimas į siaurą tarpą tarp mašinų ir t.t.) iki neapykantos kitiems eismo dalyviams, pavojaus aplinkiniams kėlimo (visais atvejais prarandamas abipusis supratimas, pasitikėjimas vienas kitu). Saugaus eismo darbui turėtų būti aktualūs du skaičiai:
- 90% avarijų įvyksta dėl klaidingo žmogaus elgesio;
- 20% – 30% avarijų yra "vieno žmogaus" avarija (atsitrenkė į kliūtį, nuvažiavo nuo kelio); visos kitos avarijos įvyksta tarp dviejų ir daugiau eismo dalyvių.
Lietuvoje kelių eismo taisyklės visuomenės ir politikų sąmonėje traktuojamos daugiau kaip rekomendacijos, o ne kaip įstatymas. O jeigu kelių eismo taisyklės realiai tampa rekomendacijomis, tai natūraliai kyla pasipriešinimas kelių policijai, kuri mus baudžia už tuos dalykus, kuriuos lygtai ir galima daryti (mes juk nesmerkiame policijos, kad ji gaudo vagis, nes aiškiai suvokiame, kad vogti negalima). Taip pat galima pamatyti įdomių dalykų, kaip visuomenė ir atskiri pareigūnai iškreiptai mato kai kuriuos socialinius reiškinius, pvz.:
- Išsivysčiusiose šalyse apie 50% visuomenės neturi galimybės būti vairuotojais (seneliai, vaikai, nevairuojantys suaugusieji). Kitose šalyse šis skirtumas dar didesnis.
Šiuolaikinis automobilis - tai svarbus elementas tiek kalbant apie vairuotojo ir pėsčiojo sąveiką, tiek apie vairuotojo bendravimą ir elgesį. Dauguma indikatorių, leidžiančių suvokti greitį, dabar panaikinti: nėra vibracijos, nesijaučia oro pasipriešinimo, nesigirdi aerodinaminių triukšmų, nereikia jokių asmeninių pastangų automobiliui įgreitinti – tiesiog pora centimetrų nuspausti akseleratoriaus pedalą ir viskas. Žvelgiant iš perspektyvos pasiekti didelį greitį tapo daug kartų lengviau. Ir tiek pat kartų tapo sunkiau suprasti kitus eismo dalyvius, kurie yra už tavo automobilio ribų. Juos gali gąsdinti tavo greitis, jų sąmonę gali trikdyti tavo automobilio triukšmas. Tokiu būdu atsiranda negeri įpročiai,: kai pėstysis mato greitai atvažiuojančią mašiną, jis bijo tos mašinos ir neišdrįsta eiti per perėją. O vairuotojas visiškai nebijo pėsčiojo ir įpranta, kad pėstysis jį praleidžia. Pėstysis mano, kad vairuotojas naudojasi savo fiziniu pranašumu ir jo negerbia. Šalia šiuolaikinių stabdymo, įsibėgėjimo, virtimo, slydimo kontrolės sistemų būtina įdieginėti ir greičio kontrolės sistemas, fiksuojančias automobilio greitį ir lyginančias su toje vietoje leistinu greičiu (kaip lėktuvo juodoji dėžė).
Saugus eismas tiesiogiai priklauso nuo kokybiško vairavimo mokymo ir gautų įgūdžių vairuojant tam tikrą transporto priemonę, žmogų supančios kultūros (Indija kelių taisyklių nebuvimas) taip pat nuo žmogaus vidinio pasaulio, emocijų, sveikatos.
Šiame darbe išanalizuosiu kaip yra įrengiami mokomojo automobilio keleivio pusėje esantys pedalai, patobulinsiu įrengimo schemą, supažindinsiu su avarijų statistika, apžvelgsiu mokomųjų automobilių įrengimų patentinę medžiagą, parinksiu medžiagas, kurias naudosiu projekte, atliksiu stipruminius skaičiavimus bei patikrinimus. Brėžinius projektuosiu programa SolidWokrs 2006, bei programų paketais CosmosWorks, ir CosmosMotion. Taip pat atlikdamas darbą naudosiu programas Microsoft Word, Microsoft PowerPoint. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-03-27
DalykasMechanikos kursinis darbas
KategorijaMechanika
TipasKursiniai darbai
Apimtis37 puslapiai 
Literatūros šaltiniai13
Dydis882.1 KB
AutoriusVytas
Viso autoriaus darbų24 darbai
Metai2005 m
Klasė/kursas2
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
FakultetasMechanikos ir mechatronikos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Mokomojo vairuojamojo automobilio irengimo tyrimas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 37 puslapiai 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 2 Klasė/kursas
  • 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą