Įvadas. Profesinių kompetencijų sąrašas. Analitinė dalis. Projektuojamos įmonės charakteristika. Įmonės valdymas. Darbo ir poilsio režimas. Atliekami darbai ir jų paskirstymas. Materialinis aprūpinimas ir apskaita. Technologinė ir konstrukcinė dalis. Metinė darbų apimtis. Išardymo surinkimo posto metinis darbų imlumas. Darbininkų skaičius. Technologiškai būtinų darbininkų metinis laiko fondas. Reikalingų darbininkų skaičius. Etatinis darbininkų skaičius. Postų skaičius skaičiavimas. Technologiniai įrengimai. Gamybinių patalpų plotai. Lengvųjų automobilių išardymo – surinkimo technologiniai procesai. Prietaiso aprašymas. Prietaiso skaičiavimas. Sauga darbe. Instruktavimas ir mokymas. Apšvietimas, šildymas, ventiliacija. Saugos darbe taisyklės. Priešgaisrinė sauga. Gamtos sauga. Ekonominė dalis. Tiesioginės išlaidos. Pagrindinių darbininkų darbo užmokesčio skaičiavimas pateiktas. Išlaidos energijai. Pastovios (netiesioginės) išlaidos. Administracijos darbuotojo darbo užmokestis. Ilgalaikio turto vertės ir nusidėvėjimo skaičiavimas. Patalpų išlaikymo išlaidos. Išlaidos pagalbinėms medžiagoms. Išlaidos įrengimų einamajam remontui. Išlaidos darbų saugai. Projektuojamo objekto savikaina. Projektuojamo objekto pajamų prognozavimas. Pelno (nuostolio) skaičiavimas. Pinigų srautų ataskaita. Finansiniai – ekonominiai rodikliai. Išvados.
Nepriklausomybės metais smarkiai išaugo Lietuvos automobilių parkas. Ypač smarkiai didėja lengvųjų automobilių parkas, kuris išaugo daugiau kaip milijonu automobilių. Transportas yra viena iš labiausiai integruotų į Europos rinką Lietuvos ekonomikos šakų. Tai susiję su tuo, kad transportas yra jungiamoji grandis vystant tarptautinę prekybą, bei užtikrinant laisvą žmonių ir prekių judėjimą. Automobilių transportas savo lankstumo ir efektyvumo dėka užėmė pirmaujančias pozicijas Lietuvos transporto sistemoje. Didėjant automobilių parkui atsiranda daug problemų, kurias išspręsti reikia didelių materialinių sąnaudų ir mokslinės analizės. Pagrindinės jų yra: gatvių pralaidumo didinimas, kelių, stovėjimo aikštelių ir garažų statyba, eismo saugumo ir gamtos apsaugos užtikrinimas, naujų automobilių techninio aptarnavimo stočių statyba ir senų rekonstrukcija.
Tyrimo objektas - UAB ,,AKSTĖ‘‘ išardymo – surinkimo skyrius.
Šio diplomonio darbo tikslas - suprojektuoti UAB ,,AKSTĖ’’ išardymo – surinkimo skyrių.
Tikslui pasiekti iškelti tokie uždaviniai:
- apskaičiuoti metinę gamybinę programą;
- parinkti reikiamus įrengimus.
- apskaičiuoti gamybinį plotą.
- nurodyti darbų organizavimą.
- nurodyti saugius darbo metotus.
- pateikti ekonominį įvertinimą.
Uždaviniams realizuoti bus naudojami šie metodai:
1. Literatūros analizė.
2. Inžineriniai skaičiavimai.
3. Projektinis metodas.
Tyrimo organizavimas ir eiga. Bus atlikta išsami išardymų - surinkimų analizė, siekiant atskleisti konstrukcijos ypatumus. Atlikus išardymų - surinkimų analizę, projektuosime išardymų - surinkimų skyrių. Apskaičiuosime techninio aptarnavimo ir einamojo remonto gamybinę programą, parinksime reikiamus įrengimus, apskaičiuosime skyriaus plotą. Numatysime darbo organizavimą skyriuje, materialinį techninį tiekimą, pagrindinius saugos darbe, priešgaisrinės saugos ir gamtos saugos reikalavimus. Sukonstruosime prietaisą, kuris bus naudojamas išardymų - surinkimų skyriuje. Pateiksime ekonominį įvertinimą.
Šio diplomonio projekto teorinė nauda ta, kad bus atlikta išsami išardymo – surinkimo analizė. Apibendrinus ir susisteminus tyrimo rezultatus bus atskleisti išardymo – surinkimo remonto technologijų ypatumai.
Šio diplomonio projekto praktinė nauda ta, kad bus suprojektuotas išardymo – surinkimo skyrius, kuris bus įgyvendintas UAB ,,AKSTĖ’’, įmonė gaus didesnį pelną, bus sukurtos naujos darbo vietos. ...