Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Mechanika>Kursinis projektas: automobilių serviso techninis projektavimas
   
   
   
-3
naudingas 0 / nenaudingas -3

Kursinis projektas: automobilių serviso techninis projektavimas

  
 
 
123456789101112131415161718
Aprašymas

Įvadas. Automobilių serviso teikiamų paslaugų analizė. Išorinės aplinkos analizė. Vartotojų analizė. Technologinė dalis. Pradiniai duomenys lengvųjų automobilių TPS technologiniam skaičiavimui. Darbo vietų skaičiavimas. Technologinių įrenginių parinkimas. Metinė darbų apimtis. Bare aptarnaujamų automobilių skaičius. Metinė savitarnos darbų apimtis. Darbininkų skaičiaus skaičiavimas. Automobilių vietų skaičiavimas. Pagalbinių patalpų plotų skaičiavimas. Pagrindiniai baro rodikliai. Organizacinė dalis. Technologinio proceso schema. Serviso valdymas. Darbo organizavimas. Automobilių remonto paslaugų teikimo tvarka. Darbų sauga. Reikalavimai darbo vietoms. Darbo higienos, sanitarijos reikalavimai. Asmens apsauginės priemonės, darbuotojų privalomas medicininis patikrinimas. Priešgaisrinė sauga. Išvados.

Ištrauka

Kasmet Lietuvoje vis sparčiau didėja automobilių skaičius, tad atsiranda galimybės kurti naujas automobilių priežiūros stotis arba tobulinti senasias automobilių techninės priežiūros stotis. Norint pasiekti aukštą automobilių aptarnavimo lygį reikia, kad servizuose būtų įrengti aukštos kokybės įrengimai ir kad su jais dirbtų aukšta kvalifikacija turintys darbuotojai. Įrenginių pasiūla šiuo metu Lietuvoje yra labai didelė, dėl Europos atstovų veiklos mūsų šalyje.
Šie visi faktoriai nulėmė mažų automobilių remonto įmonių kūrimasi. Maži servisai yra apsirūpinę būtiniausia įranga ir įrankiais kurie būtini atliekant automobilio remonto ir priežiūros darbus.
Tokios nedidelės įmonės užima nemažą dalį Lietuvos rinkos susijusios su automobilių remontu. Tačiau jos nelabai gali konkuruoti su tokiomis įmonėmis kaip "FORD" (Vista) ir t.t. Tokio tipo servisai yra aprūpinti pačia naujausia ir pažangiausia įranga ir įrankiais, ten dirba tik aukščiausią kvalifikaciją turintys darbuotojai. Dažniausiai tokie dideli servisai kartu užsiima ir naujų automobilių pardavimu. Šis verslas yra gan sėkmingas, nes yra išaugusi naujų automobilių paklausa ir vis daugiau Lietuvos gyventojų stengiasi įsigyti naujus automobilius, vis daugiau Lietuvos gyventojų pastebi, kad senesnių nei penki metai automobilių išlaikymas darosi vis brangesnis.
Nuo 1991 metų, kai Lietuva tapo nepriklausoma valstybe, iš Vakarų šalių bei Japonijos ėmė plūsti automobiliai ir kasmet jų buvo įvežama vis daugiau: 1992 metų pabaigoje jų buvo apie 700000, o šiuo metu jau - apie 1,5 milijono. Dauguma visų importuotų automobilių yra dėvėti, o didžiąją jų dalį sudaro senesni kaip 10 metų. Tad eksploatuojant šiuos automobilius iškyla daug problemų: kas metai didėjant automobilių skaičiui, didėja problema dėl eismo saugumo, aplinkos ekologijos, eksploatavimo bei aptarnavimo.
Norint pašalinti atsiradusius gedimus, tiek automobilių gamintojai, tiek individualūs asmenys pradėjo steigti automobilių techninės priežiūros stotis (TPS), kadangi tai jau pasidarė būtinybė, nes ne kiekvienas pats galėjo suremontuoti savo automobilį.
Šiuo metu automobilizmo lygis pasiekė tokias aukštumas, kad be specializuotų servisų vairuotojai neišsiverstų. Šiuolaikinis automobilis tapo daug greitesnis ir stabilesnis kelyje, galingesnis ir ekonomiškesnis variklis, sudėtingesnė jo valdymo sistema ir prietaisai. Todėl šiuolaikiniam automobiliui reikalinga daug sudėtingesnė remontui reikalinga įranga. Tik specializuotuose servisuose būna visa reikalinga diagnostinė sistema ir visi reikalingi įrankiai ar įtaisai. Visi įrengimai kainuoja didelius pinigus, todėl eilinis vairuotojas nenusipirks sau asmeniškai visos aparatūros, nes paprasčiausiai neapsimokėtų to daryti. Tokią prabangą gali sau leisti tik rimti servisai, kurie specializuojasi atlikti tik tam tikros markės ar tipo automobilių remontą. Kiekvienas servisas gali aptarnauti ir kitų markių automobilius, bet kiekvienas gamintojas stengiasi, kad jo automobiliuose būtų tik jo specialiai sukurtų detalių ar mechanizmų, sistemų ir kurias sutaisyti gali tik jie patys.
Dabar pastebime smarkiai didėjantį mažų, privačių techninės priežiūros stočių atsiradimą. Iš to galime daryti išvadą, kad stambūs autoservisai, kurie buvo anksčiau, nepasiteisina šiuolaikinėje ekonominėje sistemoje, nes pats jau nebegali išsilaikyti. Tokius servisus gali išlaikyti tik garsios automobilių firmos – gamintojos. Jie išsilaiko dėl to, kad lygiagrečiai vyksta prekyba naujais automobiliais, jų atsarginėmis dalimis bei autochemija. Bet pastebima šių firmų tendencija aptarnauti tik mažą gyventojų dalį, kurių automobiliai yra iki 5 metų senumo.Tokiuose servisuose dažniausi klientai, tai vartotojai nusipirkę naujus automobilius bei vartotojai atliekantys garantinį bei pogarantinį automobilio remontą.
Šiuolaikinėje įmonėje norint užtikrinti aukštą darbų kokybę reikalinga įsigyti šiuolaikinę įrangą, kurios pasiūla Lietuvoje smarkiai išaugo dėl Europos firmų atstovų veiklos. Tačiau šių įrengimų įsigijimas reikalauje didelių investicijų, kurių smulkus verslininkas turi ne taip jau ir daug.
Todėl svarbiausia įsigyti būtiniausią įrangą, kuri padėtų efektyviai atlikti automobilio priežiūros ir remonto darbus.
Tokiu būdu tai būtų optimaliausias techninės stoties dydis tinkantis šiuo metu Lietuvoje. Nes kaip rodo patirtis geriau daugiau mažų TP stočių, nei vienas galingas techninės priežiūros centras, kuris monopolizuotų visą rinką ir šiuo atveju automobilių savininkai prarastų galimybę rinktis.
Senesnės kartos automobilius gal dar ir buvo galima taisyti nesikreipiant į specializuotus servisus, bet dabartinis lygis yra toks aukštas, kad tai daryti yra būtina. Dabartinių sistemų sudėtingumas ir diagnostinės aparatūros brangumas verčia kreiptis į specializuotus servisus.
Todėl šio darbo tikslas:
• Suprojektuoti Renault TPS su modernia šiuolaikiška servisų įranga, kurios pagalba būtų atliekami įvairūs TP ir ER ir diagnostikos darbai šiuolaikiniams automobiliams.
• Platinti naujus, Renault firmos gaminamus, automobilius, užsiimant jų prekyba ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-10-25
DalykasMechanikos kursinis darbas
KategorijaMechanika
TipasKursiniai darbai
Apimtis17 puslapių 
Literatūros šaltiniai2
Dydis50.13 KB
Autoriusgintaras
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2006 m
Klasė/kursas0
Failo pavadinimasMicrosoft Word Kursinis projektas automobiliu serviso techninis projektavimas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
-3
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą