Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Mechanika>Automobilio "Daewoo Kalos S" kėbulo priekinių dešinės pusės durų remonto technologijos vertinimas V. Mitransko IĮ
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Automobilio "Daewoo Kalos S" kėbulo priekinių dešinės pusės durų remonto technologijos vertinimas V. Mitransko IĮ

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041
Aprašymas

Profesinių kompetencijų sąrašas. Santrauka. Summary. Svarbių terminų ir santrumpų žodynėlis. Lentelių ir paveikslų sąrašas. Įvadas. Informacinių šaltinių analizė. Kėbulų remonto įmonės kūrimas. Bendros žinios apie įmonę. Įmonės veiklos organizavimas. Automobilio rinkos vertės skaičiavimas. Automobilio "Daewoo Kalos S" kėbulo detalių įvertinimas ir remonto kaštų skaičiavimas. Automobilio "Daewoo Kalos S" kėbulo priekinių dešinės pusės durų remonto technologijos vertinimas V. Mitrausko IĮ. Kėbulų remonto patalpos įrengimų parinkimas ir ploto skaičiavimas. Darbų sauga kėbulų remonto skyriuje. Darbo rezultatai ir jų aptarimas. Išvados ir pasiūlymai.

Ištrauka

2002 metais naują automobilį įsigijo kas 93 Estijos, kas 266 Latvijos ir kas 331 Lietuvos gyventojas, o visos Europos šalių vidurkis yra 257.
2002 metais pasaulyje parduota 39,5 mln. naujų lengvųjų automobilių, 1% daugiau nei 2001 metais.
Daugiausiai jų įsigijo Europos valstybės – 42,1%. Antra pagal dydį yra Šiaurės Amerikos valstybių rinka – 25,2%, trečia – Azijos (23,7%).
Pagal gyventojų skaičiaus ir naujų automobilių prekybos santykį Lietuva nusileidžia ir Estijai, ir Latvijai, bet jos rodiklis geresnis nei Rytų ir Vidurio Europos vidurkis – 483. Iš Rytų ir Vidurio Europos valstybių tik Slovėnija pagal minėtą automobilizacijos rodiklį atitinka Vakarų Europos šalių lygį, kuris yra net 10 kartų geresnis nei Lietuvos.
Daugiausia automobilių perkama Liuksemburge – kas dešimtas šalies pilietis 2002 metais įsigijo naują lengvąjį automobilį. Tai laikoma pasaulio rekordu.
Specializacijos baigiamajame darbe siekiu šių tikslų ir uždavinių:
• mokėti nustatyti naudoto automobilio rinkos vertę, kartu įmontuota bazine ir papildoma įranga;
• gebėti paskaičiuoti automobilio remonto kaštus po autoįvykio ir vadovaujanti atliktais skaičiavimais nustatyti ar automobilį tikslinga remontuoti;
• mokėti vertinti automobilio remonto technologiją;
• gebėti naudotis remontui reikalingais įrankiais, įrengimais ir stendais;
• žinoti individualios įmonės kūrimo nuostatas, gebėti įmonę įkurti ir dalyvauti versle;
• mokėti pasirinkti kėbulų remonto įmonei techninę įrangą, mokėti ja naudotis;
• atlikus baigiamąjį darbą kritiškai įvertinti ar yra pasiekti jo atlikimui keliami tikslai. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-10-17
DalykasMechanikos diplominis darbas
KategorijaMechanika
TipasDiplominiai darbai
Apimtis39 puslapiai 
Literatūros šaltiniai8
Dydis50.84 KB
AutoriusAndrius
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2006 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasMindaugas Mozūraitis
Švietimo institucijaMarijampolės kolegija
FakultetasVerslo ir technologijų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word kebulo priekiniu desines puses duru remonto technologijos vertinimas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Diplominiai darbai
  • 39 puslapiai 
  • Marijampolės kolegija / 3 Klasė/kursas
  • Mindaugas Mozūraitis
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą