Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Mechanika>Intermodalinio terminalo projektavimas: smulkių krovinių gabenimas
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Intermodalinio terminalo projektavimas: smulkių krovinių gabenimas

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435
Aprašymas

Palemono stoties intermodalinio terminalo projektavimas: smulkių krovinių gabenimas. Įvadas. Terminalas, jo išdėstymas. Nagrinėjamos problemos literatūros apžvalga. Lietuvos Respublikoje esanti vežimų ir terminalų sistema. Šiuolaikiniai krovinių terminalai. Terminaluose naudojama krovinių pakrovimo, iškrovimo, perkrovimo įranga. Terminaluose apdorojami krovimo vienetai. Projektuojamas krovinių terminalas Palemone. Palemone projektuojamo terminalo bendro plano tyrimas. Pervežimo sistema «besisukantis stelažas». Logistikos duomenų apdorojimas terminale. Projektuojamas perkrovimo terminalas. Specialūs krovininiai vagonai projektuojamam terminalui. Krovinių pervežimo perspektyvos. Palemono stoties pajėgumo ir pralaidumo paskaičiavimas. Stoties iešmyno užimtumo laikas. AIK kelių užimtumo laikas. KIK kelių užimtumo laikas. Stoties kelių pralaidumas. Kalnelio pajėgumo paskaičiavimas. Rezultatų apibendrinimas. Išvados. Summary.

Ištrauka

Susikūrus bendrajai rinkai, devintojo dešimtmečio pabaigoje ženkliai išsiplėtė bendroji transporto politika, kuri numatė įvairius tikslus. Nuo 1993 m. pradėjo veikti bendroji transporto rinka ir Europos Sąjungos (ES) transporto įmonės, kurios galėjo laisvai nevaržomos vidaus sienų teikti paslaugas. Europos integracijos procesas šioje srityje suteikė daug naudos, visų pirma, transporto sektoriui, kuris dabartiniu metu duoda darbo maždaug septyniems milijonams žmonių ir sukuria 6 proc. bendrojo vidaus produkto. Integracija taip pat prisidėjo prie bendrojo veiksmingumo, nes laisvą asmenų, prekių ir paslaugų judėjimą, sienų neturinčioje vidaus teritorijoje galima užtikrinti tik sklandžiai vežant keleivius ir krovinius sausumos, vandens ir oro keliais. Todėl reikės spręsti kylančias krovinių srautų terminaluose iškrovos, perkrovos ir pakrovos bei paskirstymo problemas, siekiant sumažinti laiko nuostolius, kurie lemia pristatymo kainą.
Netgi šiais laikais susiduriame su tokiomis pačiomis problemomis, kurios ypač iškyla terminaluose, kuriuose sujungiamos kelios transporto rūšys (intermodalinis terminalas– geležinkelis-jūrų transportas, geležinkelis-automobilių transportas, geležinkelis-oro transportas), kuriuose gaunami dideli krovinių srautai. Todėl svarbus krovinių rūšiavimo, srautų skirstymo terminaluose problemų sprendimas, dėl ko kroviniai turi būti laiku pakrauti į reikiamas transporto priemones, iš jų iškrauti ar perkrauti iš vienos transporto priemonės į kitą. Todėl reikia sukurti vieningą sistemą, kuri leistų optimaliai integruoti skirtingas transporto rūšis, kas įgalintų efektyvų ir rentabilų transporto sistemos panaudojimą per vientisas į vartotoją orientuotas paslaugas. Intermodalinių terminalų plėtra yra daug žadanti ir inovacinė politinė priemonė, kuri gali paremti bendrą transporto sistemos tobulinimą, padėdama subalansuoti ir efektyviau panaudoti esamus transporto pajėgumus. Užsienyje šios problemos sprendžiamos įvairiais būdais, pradedant optimaliu terminalo išplanavimu, transporto priemonių tvarkaraščių optimizavimu ir baigiant techninėmis priemonėmis - įdiegiant, modernizuojant krovinių pakrovimo, iškrovimo ir perkrovimo darbus.
Savo darbu apžvelgsiu esamus krovinių vežimus, terminalus, jų išdėstymą, naudojamą krovimo įrangą. Suprojektuosiu Palemono stoties teritorijoje intermodalinį terminalą, pasirenkant tam geriausią terminalo išplanavimo variantą. Vėliau, remiantis duomenimis, atliksiu tam tikrus skaičiavimus. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-05-23
DalykasMechanikos diplominis darbas
KategorijaMechanika
TipasDiplominiai darbai
Apimtis34 puslapiai 
Literatūros šaltiniai0
Dydis781.82 KB
Autoriusivas
Viso autoriaus darbų5 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas4
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Intermodalinio terminalo projektavimas smulkiu kroviniu gabenimas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Diplominiai darbai
  • 34 puslapiai 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 4 Klasė/kursas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą